MER! MER! MER!

2008-06-28 @ 11:07:11
SN
Tvingade kvar mig själv i sängen i flera timmar extra idag och tvångs omsomnade bara för att jag förhoppningsvis ska vara lite pigg ikväll.
Pratade nyss med Karin och det bestämdes att vi skulle åka till Chatte och Oskar tillsammans ikväll. Vilket betyder att vi troligen kommer åka med flera, eftersom den bussen har en ganska bredd täckning när det gäller bostäder (hoppas det blev rätt svenska nu). Men fram till dess så ska jag nog bara ta det lugnt och titta på Supernatural. Eller så följer jag kanske med Danne till tomten om han har något för mig att göra där.

Mitt älskade tangentbord fuckade upp sig igår. Vilket betyder att jag nu sitter och skriver på det dära extremt mobbade och fula som jag fick när man köpte datorn. Det är jävligt fult och mobbat. Ett jävla scortum tangentbord.

Aja, ska leta upp lite frukost nu.

Kim hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback