Karin är hemma!

2008-06-15 @ 22:59:44
Jonna<3Jenny
Har lite saker att skriva om just nu. Tror det är enklast om jag tar allt i turordning.

Började med att jag skulle ta en promenad för att bryta min rastlöshet. Började traska min vanliga runda, men kände att jag egentligen inte var på humör för det. När jag kommit en bit slår det mig att Jonna kanske var hemma och ville följa med. Skickade iväg ett litet sms, lagom till att det skickats och mobilen lagts ner i fickan pajade iPoden, så jag hade ingen musik och kommit ungefär ¼ av promenaden. Fick svar från Jonna och hon tackade snällt nej, otur. Men blev istället hembjuden till henne, hon lockade även med glass, men kan säga att jag var såld innan glass nämndes.


Väl hemma hos Jonna började sökande efter en ny Casanova film. Det blev istället Asterix och Obelix, riktigt löjlig film som ändå lockade fram en massa skratt. Såg även sedan en halvtimme av En prinsessas dagbok 2.

Som vanligt var det riktigt mysigt hemma hos familjen Blåbär, känns verkligen som ett andra hem. Går inte att förklara.


Blev sedan hämtade av far som ville hem och titta klart på fotbollen. Vilken jävla match, Turkiet - Tjeckien. Såg nästan hela andra halvlek. Satt och höll på Turkiet, endast för att de låg under egentligen höll jag på Tjeckien men ville ah en riktigt spännande match.

Det är verkligen roligt när man ser att det är möjligt att vända en match som nästan ser helt stängd ut, speciellt om man är det sämre laget. Synd bara att det oftast betyder att någon måste göra bort sig, i detta fall Cech. Han var anledningen till att jag egentligen höll på Tjeckien.


För att avsluta detta inlägg som kanske varit lite rörigt och hoppigt, försökte att sammanfatta allt väldigt kort, så vill jag återigen tacka Jonna för inbjudan och för att hon är hon... och ingen annan.

Kim hälsar!

Kommentarer
Postat av: Diana

haha, jo tack! jag satt och dreglade över honom hela filmen!:D

2008-06-15 @ 23:42:18
URL: http://bittrasanningen.blogg.se/
Postat av: Diana

2008-06-16 @ 00:29:05
URL: http://bittrasanningen.blogg.se/
Postat av: Diana

Aldrig! jag överger dig aldrig! :)

2008-06-16 @ 00:29:15
URL: http://bittrasanningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback