Jo, men tjena.

2008-06-08 @ 20:03:11

Är helt slut i hela kroppen nu, speciellt i huvudet. Har varit ute i solen hela dagen och har största delen gått. Men det var riktigt mysigt och roligt att träffa Lisa. : ) Som väntat.

Har sån lust att gå och lägga mig jätte tidigt inatt för att verkligen sova ut. Men lovade Lisa att skicka sms vid tolv, hon fyller år imorron. Men får se hur det går med det.


Soo?
och hon påstår att hon kan något om fotboll

Annars är det väl som väntat fotboll som gäller hela kvällen. Österrike - Kroatien matchen slutade nyss. Häll på Österrike. Hade även en diskussion med Karin om att Österrikare ser bättre ut än kroater. Såklart så vann jag, för jag har rätt.

Oj, oj, oj slog mig nyss att det är Polen som spelar snart. Hihi, synd Karin.

Aja, ska väl försöka hitta på något att göra nu så jag inte somnar.

Kim hälsar!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jenny, ditt liv är verkligen fotboll! Men jag håller med dej i diskussionen dock :P

2008-06-09 @ 10:47:21
URL: http://jagecaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback