I'M BACK!

2008-06-24 @ 20:52:35
Dean&Sam

Har precis sett på de fyra första Supernatural avsnitten i säsong tre. Hade planer på att åtminstone se två till, men om jag ska vara ärlig tror jag att det räcker för ikväll. Vill inte komma in i besattheten, vilket jag riskerar om jag ser några fler nu. Det får bli imorron istället.

Imorron ska jag och Chatte till Farsta. Ska då inhandla allt som inte köpes idag. Dvs. presenter.


Sitter just nu och lyssnar på NFL. S.O.S. med Jonas Brothers. Helt ärligt så skiter jag i vad folk säger nu. Det enda jag hört om dem när jag nämnt att jag gillar låten är negativa saker, dvs. de två personer sagt. Det roligaste är att bägge två har sagt att de är fula. Som om det har något med saken att göra.

Kim hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback