I miss Supernatural.

2008-06-18 @ 11:20:34

<3
Tittade nyss på bilden jag lade upp i det förr förra inlägget. Herregud vad jag saknar Supernatural. Fattar verkligen hur man kan sakna en serie så mycket. Ska börja kolla igen imorron, hinner inte idag.


Idag ska rummet städas, det har redan blivit stökigt igen. Det tog bara fem dagar och sen såg det likadant ut som dagen innan jag städade. Ska även tvätta. Har också lovat Anton att hjälpa honom med en grej.

Sen blir det middag och sedan ska jag till Karin och kolla på matchen.

Känner på mig att detta kommer bli en jobbig match, vilket gör att det kommer bli plågsamt eller riktigt pinsamt hemma hos Karin.
Börjar också bli lite orolig inför matchen. Det känns som alla tar för givet att vi ska vinna mot Ryssland, och i dessa fall brukar Sverige lyckas krångla till det och göra det för nervöst.

Kim hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback