GRATTIS!

2008-06-25 @ 14:50:24

HAHAHA, jag och Chatte sitter nu och diskuterar spelen på King.com. Tror inte det var så bra att jag rekommenderade den sidan för henne igår. Man blir lätt beroende!

Annars har dagen spenderats med den tidigare nämnda Chatte i Farsta samt en liten stund hos mormor och morfar. Tror jag ska tjata på Danne när han kommer hem att vi ska till EKO och leta efter en glasskål till mamma. Hon fyller nämligen år på fredag.


Johanna :)

Apropå det så ska man väl gratta Johanna som fyller 17 idag. Den lilla flickan håller på att växa upp till en ung och vacker kvinna, vet inte riktigt det dära med vacker ... eller kvinna för den delen heller. Hur som helst GRATTIS GUMMAN!


Imorron ska man till stan med brorsan, Matilda och Rohie. Rohie fyller år då ska firas lite grann. Vad kan man mer säga om denna dag?

Jo, Charlotte och Oskar har varit tillsammans i ett år nu. GRATTIS på det också. De är så söta tillsammans. Förhoppningsvis kommer bild senare.

Aja, ska väl återgå till mitt spelande nu.

Kim hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback