En rolig söndag.

2008-06-01 @ 17:47:53

Detta var nog en av de mysigaste söndagarna någonsin.
Kom hem för ett tag sedan. Är helt slut i hela kroppen. Det märks att man stått upp ute i solen hela dagen.

Har bränt mig lite här och där också, men det gör inte så mycket. Är nämligen överlycklig över den lilla färgen som jag lyckats fått på benen.


Stod på mossen i lite mer än två timmar. Var där med Hanna, Virre, Lollo och några andra från deras klass. Efter ett tag kom även flera stycken från min klass så det var några personer där som man kände igen.
När alla Östraklasser hade sjungit tröttnade jag så började bege mig mot Oskar. Mötte Chatte och vi tog bussen till centrum där vi köpte glass.
På vägen hem till Oskar fick man höra ett och annat om en del saker. Var där i någon timme innan far kom och hämtade mig.

Väntar nu på att maten ska bli klar och sedan ska jag kolla på Supernatural tror jag. Har fortfarande inte sett ett endaste avsnitt denna helg. Skyller allt på vädret.

Eller så ska jag kanske städa rummet, aja får se hur det blir.

Kim hälsar!

Sommaren-07
Hahaha, gammal bild
.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback