En CPHEMSK tanke.

2008-06-07 @ 18:31:43

Satt nyss inne och kollade på Supernaturals hemsida, vilken nörd jag är. Såg en riktigt glad nyhet som gjorde mig överlycklig och fick mig att hoppa av CPLYCKA. Det kommer komma en fjärde säsong, till och med en femte, men inget sedan.

Efter någon halvminut av ren glädje sänktes blicken lite grann på sida och jag såg en annan "nyhet", dock inte alls i närheten av den första. Efter att bara läst rubriken drogs humöret ner till en nivå som den inte legat på i flera veckor. Fick en känsla av att Dean Winchester kommer dö i serien. Vilket fick mig att skrika rakt ut "Om han dör, gör jag slut med serien." Kanske inte rätt ordval, men seriöst dör han så är det godbye med serien. Samma sak om Sammy dör.

Det kommer bli exakt samma sak som med Prison break när de dödade Sarah, förutom att det är här så mycket värre!


Fear is luxury.

Herregud, vilken nörd jag är. Men seröst, varför förstör en sådan sjukt bra serie genom att döda en av de viktigaste personerna? Verkar som det är något nytt mode folket i tv branschen har börjat med ... och jag gillar det inte!

Med andra ord, dör Dean eller Sammy ... kommer de närmaste tio åren vara helt förstörda, eller året ... två veckorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback