Bye Bye

2008-06-28 @ 00:03:34
Freddie

Jaha, då har det väntade skett. Fast det är ändå lite sorligt. Vet att jag säger att jag inte gillar honom längre, men om säger så här: han var number one i ungefär tio år, och så lätt är det inte att radera det. Fan, nu låter jag riktigt töntig som Chatte sa i nian. Men allt jag menar ... eller vad fan, folk borde fatta och gör de inte så kommer de aldrig fatta.

Okej, nu till själva grejen med hela inlägget. Fredrik Ljungberg har slutat i landslaget nu. Som sagt, något väntat, men ändå inte. Men men, allt har väl sin tid.


Har drabbats av en sådan Drake Bell sjuka nu igen, fast denna gång är det Jonas Brothers två låtar S.O.S och That's just the way we roll som gäller. Usch, det är inte kul. Blir nästan helt hjärntvättad av dem.

Ska försöka hålla mig vaken i några timmar till nu. Ska till Chatte och Oskar imorron med Karin, Anders och kanske någon till, vilket troligen betyder att vi kommer vara vakna hela natten. Vill helst inte vara den som slocknar vid tio. :/

Kim hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback