Burn notie & Psych.

2008-06-29 @ 12:43:11

Har märkt nu att det blivit en hel del prat om Supernatural den senaste tiden. De tre senaste inläggen handlar nästan enbart om den serien. Men kan lugna ner er alla med att det kommer nog ta ett tag innan den serien kommer på tal igen. Närmaste är nu Burn notice och Psych, de nya avsnitten kommer komma ut runt 10/7 och 18/7.


Har ingen som helst aning om vad som ska göras idag. Det blir en sådan "får ta det som det kommer" dag. Vädret är iaf underbart så förhoppningsvis kommer dagen spenderas ute så mycket som möjligt.

Måste även få ur mig att jag på den senaste tiden blivit grymt sugen på att ställa upp i korpen. Danne frågade mig för några år sedan om jag inte ville vara med i deras lag, men ville inte då. Skulle knappast klarat av det fysiskt då och tvivlar lite på att jag skulle göra det idag också. Men ändå, jävlar vad kul det vore. Tyvärr så ska inte Danne vara med i år och då har ju inte jag någon lust att vara med ett gäng killar när jag knappt känner någon av dem. Aja, life goes on.

Kim hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback