BLÄ! BLÄ! BLÄ!

2008-06-16 @ 12:30:38
PLAY!

Vilken jävla bajsdag. Har ingen ork eller lust med någonting. Känns som jag lika gärna skulle kunna gå och lägga mig och sova bort hela dagen, det skulle ha mer syfte än allt annat som kommer göras idag.

Har äntligen lyckats bränna Casanova, trots att jag aldrig bränt i det formatet förut. Nu är frågan bara om den funkar, den funkade iaf på datorn när den läste skivan, borde funka på tv också då ... om ni frågar mig.

Får se vad jag hittar på efter den eller om den nu inte funkar. Troligen går jag och gråter ett tag på kudden. Hoppas den funkar, då kommer den iaf lyckas lysa upp min tillvaro i lite mer än en timme.

Usch, vilken meningslös dag!

tror inte att Kim hälsar en sån här hemsk dag ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback