American History X

2008-06-02 @ 08:53:37

God morgon alla glada människor! Och ni andra också.

Vilken mysig morgon. Vädret är underbart, åt frukost ute på altanen nyss. Har sovmorgon fram till kl. elva. Den röda färgen på armarna har börjat gått ner, nu ser det bara ut som man varit på semester i Spanien och bränt sig istället för den brända julskinkan som varit för länge i ungen, vilket jag såg ut som igår. Inte heller gör det ont. : )


American History X

ÄNTLIGEN så ställdes svenska lektionen in. Vilket betyder sovmorgon. Men otur som man alltid har så har Javier sagt att vi har spanska idag, vi ska ha betygsnack. Vilket betyder att vi kommer ha en helt onödig spanska lektion, sedan en håltimme eftersom vi inte har någon matte längre, och sedan engelska. På engelskan ser vi som sagt American history X. Blä blä blä, säger jag bara.
Tror jag ska försöka tjata med mig Johanna på lunch i Farsta.

Usch, jag har inte sett ett endaste Supernatural avsnitt i helgen. Jävla cp väder.

Kim hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback