VARJE TORSDAG, det är ett måste!

2008-07-10 @ 16:28:47

Kom hem från Karin för kanske fem minuter sedan. Luktar fortfarande klor om händerna, blä. Är inte alls i närheten av så trött som jag var i tisdags. Hade till och med planer på att fråga Danne om han ville åka och spela golf, men han var inte hemma.

En halvtimme + en kvart senare än bestämt möttes vi i Farsta. Karin försov sig som vanligt. I väntan på bussen insåg jag att jag verkligen inte gillar Karins klasskamrater. En av dem, han-som-inte-ska-nämnas-vid-namn, hade skickat ett sms till Karin om att det var internationella CP dagen eller något sådant. Karin tog som vanligt illa upp och började käfta upp, han-som-inte-ska-nämnas-vid-namn svarade sedan med ett sms som han avslutade med hon skulle skicka det till mig, eftersom jag skulle behöva lite pisk. Karin hade inte ens nämnt mig vid det skedet och dessutom har jag nästan aldrig pratat med honom. Undrar verkligen vad hon egentligen drar för historier om mig när hon är med sina nya kompisar. Troligen saker som hon själv råkat ut för.


När vi äntligen kom fram och var lagom taggade på att simma så insåg vi att det är de första 100 meterna som är allra värst. Usch, vad hemska de är. Vi simmade 1 km i sträck och under den tiden insåg vi att vi började bli rätt så hemma i hallen. Vi känner faktiskt en hel människor, Iris, Micke, Carlos, Carlos kusin samt hans bror.

Efter en liten vila hade vi tänkt simma 500 meter till. Dessa 500 meterna förvandlades till värsta flum humöret och det ploppade ur en hel saker ur våra munnar, saker som man egentligen borde skämmas för. Speciellt Karin.


På vägen hem föll Karin för en kille som heter Filip. Hon ville sedan åka tillbaka till hans station för att leta efter honom. Själv hade jag Kalle i tankarna (a). En kille som vi träffade i simhallen. Han var grymt söt.
Efter denna dag blev saker och ting ännu klarare. Karin tycker att Jonas börjar räknas som familj. Dessutom insåg vi återigen hur olika våra smaker är... med andra ord, Karin smak suger. Vi bestämde oss även för att återvända varje torsdag samma tid, ihop om att Kalle kanske är där då.


Vet att det var typ 1000 andra saker som jag tänkte skriva om, men orkar inte. Det är ändå bara vanligt Jenny&Karin larv.

Kim hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback