Usch, usch usch & blä!

2008-07-04 @ 20:33:06
Älsklingen.


Sitter just nu och raderar en massa saker från datorn. Den börjar bli seg, vilket betyder för lite utrymme kvar. Usch, usch usch & blä!
Det är nog dags att lära mig hur man ska bränna en sån där fil nu, så att jag kan bli av med en massa serier och filmer.

Har varit hos/med systrarna Blåbär. Har egentligen en hel del att skriva om efter vårat lilla äventyr, men orkar inte just nu. Kan säga att det som vanligt var oerhört roligt och trevligt med dem och att idag var det nog mer skratt än vanligtvis.

Tror jag ska ta en liten promenad när datorn är färdig rensad. Hoppas sedan att mina beställda ostbågar kommer. ;)

Kim hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback