Två gånger på en dag!

2008-07-07 @ 16:49:33

Jag kommer däcka tidigt idag, det är en sak jag kan säga med all säkerhet. Överväger faktiskt tanken att sova en liten stund nu. Men satte nyss igång Goodnight And Goodbye, och förhoppningsvis kan låten pigga upp en lite grann.


Blidö.
Längtar tillbaks!

Brände kanske 7 filmer, åkte sedan tillbaka till IKEA med mor och far. Fick lite saker som jag blev jätte glad. Fick även syn på "Kille mysig". Tydligen så jobbar han bara på eftermiddagar. Tyckte det var lite konstigt att vi inte såg honom imorse, eftersom jag alltid lyckats tajmat in honom de senaste gångerna.

Aja, väntar nu på maten. Håller nästan på att dö av hunger. Ska sen troligen bränna några fler filmer, om jag känner mig snäll. Annars blir det nog lite filmtittande och sims. :)

Kim hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback