The rules of the game are about to change.

2008-07-08 @ 10:54:21

image189

Såg som sagt Gracie igår innan jag somnade. Vad ska man säga om den filmen? Den hade verkligen allt, allt man kan önska att en film ska ha.
 Allt förutom den där lilla lilla saken som ändå är det allra viktigaste. Det som får en att dras in i filmen. 

Blev så fruktansvärt besviken på den. Även om man försökte att verkligen sätta sig in i situationerna så berördes man inte på det sättet man ville beröras på. Allt skedde så fort och filmen hoppade hela tiden mellan de olika sekvenserna så man fick tänka själv vad som måste ha skett däremellan. Blä. blä, blä. Trodde verkligen att detta skulle vara en seklets bästa filmer. Typ som Remember the titans eller Men of honor. En film med sån stil. Men tydligen inte ...
Nej, det var verkligen inte den höjdarfilmen som jag trodde det var.



Ska nu äta lite frukost och sedan hålla mig sysselsatt tills Karin hör av sig, troligen blir det att städa rummet. Om det inte blir något då, så ska jag troligen upp till Dannes tomt och hjälpa honom lite grann.

Kim hälsar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback