Snart bär det av!

2008-07-27 @ 06:52:09

Sitter just nu och försöker tvinga i mig frukost. Det går segt som jag vet inte vad. Önskar nu att jag gått och lagt mig tidigare igår, eller åtminstone somnat tidigare. Men får väl skylla på Lisa, eftersom hon inte levde och kunde därför inte messa en vaggvisa. Aja, lyssnar på musik nu med låg volym, förhoppningsvis ska det pigga upp mig lite. Måste då isf troligen byta till Brian McFadden.

Snart bär det av till Blidö, jippie! Ska försöka sova i bilen, men det brukar aldrig gå bra. Men tar jag med kudde kan jag lyckas kanske en gång av fem.

Nej, nu orkar jag inte skriva mer.


:D
Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

Jag har nyligen sett skräckfilmen "Barnhemmet" El Orfanato (orginalnamnet). Den var bra inget blod eller jagad av monster utan ren skräck precis som man vill ha det.



Har du nyligen sett en film du kan rekomendera mig dvs din favoritfilm. Jag är filmälskare och behöver fler tips på bra filmer.


2008-07-27 @ 07:05:34
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback