Smile

2008-07-15 @ 22:09:56

Vilken mysig dag detta har varit.

Det började med att man vaknade helt utvilad. Var en sån otrolig skillnad från igår, kändes nästan som inget var omöjligt. Blev sedan ut tvingad av pappa, så låg på altanen och solade samtidigt som jag lyssnade på Supernatural. Sedan gick Danne upp och vi åkte iväg för att spela den dära omtalade golfrundan, utan Freddie. Det var jätte kul och Danne tyckte att jag var riktigt bra, för att vara första gången jag spelar.

Åkte sedan hem, låg och solade ett tag till. Kom sedan in i en liten kort nere moment, men det ändrades snabbt efter lite Psych. Sedan började De tre musketörerna, såg på den i en timme innan jag gick ut och tog en promenad.

Kom hem lagom till filmens slut och nu sitter jag här. Pratar med folk på msn och Lisa. :) Ska nu fortsätta emd att vara social.

Kim hälsar!

Kommentarer
Postat av: Natalie

super mysig dag, håller med!

2008-07-15 @ 22:11:26
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback