PANIK!

2008-07-09 @ 23:08:52

Tänkte för en gång skull ändra designen på bloggen. Började då klippa och klistra och allt. Gick skit bra, fram tills jag helt plötsligt insåg att jag glömt bort allt med html. Vilket resulterade i att allt bara blev helt fel. Muttrade då lite surt över mig själv, en och annan groda kan ha hoppat ur munnen. Men det var ju inte helt katastrof eftersom det är bara att låta bli och spara och bli tvungen att ha kvar den gamla.

Nej, icke sa nicke. Tydligen hade jag lyckats spara skiten också, fattar inte hur.

Så den senaste halvtimmen har gått till att desperat slänga ihop en design utan att ha någon som helst aning om vad jag egentligen gör. Livet är inte alltid en dans på rosor.


Ska nog lägga mig nu och titta på Scrubs och 2½ men. Hoppas jag hinner somna innan de slutar, annars kommer jag vara vaken hela natten.

Kim hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback