Nedräkningen har börjat...

2008-07-24 @ 14:37:06

Ord kan inte beskriva hur underbara måndagar kommer vara om lite mer än en månad. Eller jo, det finns ett ord ... Supernatural. Den 31:a augusti drar det igång igen, vilket betyder att måndagen efter kommer det finnas ute på TVTtorrents och allt kommer vara helt perfekt. Detta år kommer inte ens skolan kunna få mig på dåligt humör, nej inte så länge jag har Supernatural. Åh, jag längtar som in i jag vet inte vad.


C&M

Längtar också sjukt mycket till imorron, av två anledningar. Den ena är såklart att nya Football superstar avsnittet kommer då. Den andra orsaken är att det troligen ska bli tjejkväll imorron med Chatte och Karin, om Oskar får Iron maiden biljetter, *hoppas*. Har verkligen saknat stunder som dem, bara vi tre och en massa massa ... oss.
Får nu en flashback från när vi var på väg upp från centrum en dag. Chatte kom då fram till att Karin är extremt mobbad, själv var hon den dära coola och snygga typen, och jag var den där härliga blandningen.
Flickor, ni är bäst. Älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback