Lite senare.

2008-07-08 @ 21:12:51

Efter lite mat, vila och huvudvärkstabblett så mådde jag genast mycket bättre. Sitter just nu och lyssnar på Hello Beautiful. En jätte fin låt, som får mig att tänka på min speciella finne. Saknar henne sjukt mycket.


.

Jag luktar fortfarande klor efter mitt och Karins besök på Eriksdalsbadet tidigare. Vi åkte dit med målet att efter tre besök ska vi ha kunnat simmat en km. Det målet klarades redan under första försöket då vi lyckades simma 1,2 km. Vi hade lugnt kunnat simmat åtminstone en halv km till. Men vi ville ta det lugnt första gången.

Vi köpte varsitt tre gångers rabattkort, eller vad man nu ska kalla det. Har planer på att återvända dit redan på torsdag, om inget oväntat inträffar, vilket det alltid brukar göra.

Efter simturen var vi båda helt utslagna, vilket jag skrev lite lätt om redan i förra inlägget. Ska nu ta mig en cola, kanske leta upp någon film jag vill se. Annars blir det en massa musik och något annat ...

Kim hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback