Ka: 16 Tr:48

2008-07-07 @ 12:54:52

Kom precis hem ifrån IKEA. Det var riktigt roligt att gå där med Karin och Gudrun. Blev en hel skratt och lite annat. Allra roligast var nog väntan på madrasserna, hahaha Tr: 48. Synd, Karin, synd.

Karin sprang såklart inte helt oväntat och plockade på sig en massa pennor samtidigt som hon försökte vara diskret. För er som känner henne eller vet om henne genom mig, vet att det är totalt omöjligt för den tjejen.

Tyvärr så fick vi inte se Kille "mysig" eller "gosig" eller vad det nu var han blev döpt till. Men Karin hittade iaf flera andra som hon trodde var honom... mer i gubbstilen, men om det är hennes smak så.


Herregud, nu börjar jag svamla igen om saker som bara jag egentligen förstår.  

Det spöregnar ute, BLÄ! Ska väl egentligen ta den här dagen till vara och göra alla innegrejer, men kommer inte på några just nu. Ska kanske vara smart vilket jag alltid är och snäll och bränna några filmer åt broder. Aja, får se hur det blir.

Tack Karin och Gudrun igen!

Kim hälsar!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-07-07 @ 12:57:08
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Kul med IKEA :)

2008-07-07 @ 12:58:11
URL: http://chocolatechic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback