JAG KÖRDE EN BIL!

2008-07-09 @ 16:58:25

Har färg nästan över hela mig. Shortsen är helt nedstänkta med en massa vit grundfärg, händerna lika så, har till och med lyckats fått hela knät insmord i färg. Lyckat.

Precis innan vi åkte kom Freddie förbi med sin flickvän och hund, de skulle hämta hans bil. Tydligen hade de gått från Trångsund hit, vilket var jävligt jobbigt... det syntes på honom. Kände knappt igen honom när han kom och gick på vägen. Jävlar, han blir bara mer och mer lik Shane.

Åkte sedan till Rusta där vi köpte penslar och varsin glass. Sedan målade vi i drygt 1½ timme.

På vägen hem tvingade Danne mig att övningsköra på våran väg. Fattar inte hur alla kan säga att det är så läskigt. Så hemskt var det inte. Men iofs, han har en automat, jag bromsade hela vägen och körde i 20 km/h. Men jag parkerade. : )


( :

Haha, väntar nu på mat och sedan tror jag att det blir en massa sims idag. Min ena familj fick en liten David igår precis innan jag slutade.

Kim hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback