Hur kan man?

2008-07-13 @ 23:47:38

Idag har jag varit en tvättäkta riktig nörd. Om man räknar med de oundvikliga pauserna så har jag spelat The sims i över 12 timmar i sträck. Jag skojjar inte. Började imorse vid elva tiden och slutade för bara någon minut sedan. Frågan "hur kan man?" dyker upp gång på gång, men har inget bra svar på den frågan.

Herregud asså.


Just det fan, ska ju bli klippt imorron, om inget ändras. Aja, får väl försöka få tag på Finnen imorron när jag vaknat. Ska sedan övertala att spela golf på tisdag, och på onsdag blir det Farsta med Rohie. På torsdag tandläkare och förhoppningsvis en ny bikini. Ifall någon är intresserad av min nuvarande veckoplanering.

Ska nog sova nu, lovade att följa med mamma och handla imorron.

Kim hälsar!


Hur kan man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback