Hittade iaf en skiva!

2008-07-03 @ 16:22:53
Jonas Brothers

Herregud vad mycket man hunnit med idag. Som sagt så blev det en tidig morgon. Mötte Karin i Farsta kvart i elva. En ganska bra dag att gå på, tidigt och folktomt, troligen pga. buss strejken. Sedan fick vi ta en promenad till Farsta Strand för att kunna ta tåget till Tomten där Elin också var.

Under tiden man var med dessa människor hände det en hel del saker. Karin tex. kissade på sig tre gånger, sista gången kom det riktigt mycket. Kom även på ett nytt ord som beskriver Karin, mogo. Självklart så försökte hon sno det och göra det till hennes ord, men fuck you. Fick också reda på att skivan jag köpt var, bildsförvirrande ... eller vad det nu var.


Åkte hem efter någon timme och lyckades precis tajma in mormor, Anton, William och Göran som kom in på en liten fika. Målade sedan ett lager på ramen och nu sitter jag här.

Tittar just nu på de allra första avsnitten av Scrubs. Mina Big shots avsnitt är slut, men tror jag ska tjata på Danne att föra över dem. : )

Kim hälsar!

Kommentarer
Postat av: Peaches

Förlåt om det är mycket tjat, men det är så roligt att höra andras åsikter! Har du lite tid över så vore det jättekul om du ville läsa och tycka till!

2008-07-03 @ 16:29:42
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/
Postat av: Peaches

Förlåt om det är mycket tjat, men det är så roligt att höra andras åsikter! Har du lite tid över så vore det jättekul om du ville läsa och tycka till!

2008-07-03 @ 16:29:44
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback