Hemma hos Kerin.

2008-07-25 @ 15:52:39

Sitter just nu hemma hos Karin Mogosson, närmare bestämt i hennes rum. Vi har precis varit nere vid drevviken och tagit ett snabbt dopp, andra gången i år för min del. Hon håller på att duscha just nu. Vi båda har ju små planer för kvällen. Inte för att de är så märkvärdiga som de låter, men planer är ändå planer.

Är inne på Karins msn, men det är ingen rolig människa inne. Hon måste verkligen skaffa nya vänner.


Annars har man varit i Farsta idag. Tycker jag förtjänar en massa beröm eftersom jag ansvarfullt nog struntade i att köpa flera saker eftersom jag ansåg att pengarna bör sparas till planerade "utflykter". En masas beröm till mig.

Ska nu återvända till Karins msn. Förhoppningsvis kan jag göra någon rolig.

Tjejmiddagen.
Haha, bjuder på den bara för att man är hos Kerin.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback