Gracie

2008-07-07 @ 18:54:19
Gracie

Har nu bränt ungefär 15 filmer åt Danne. Ganska snällt gjort av mig, eftersom han knappt har något utrymme kvar på datorn. Har bara bränt filmer som han tack vare mig, men det är ju tanken som räknas!

Väntar nu bara på att Gracie ska ladda klart. Hare så extremt stora förväntningar på den filmen. Ska sedan ta en promenad, försöka få tag på JB och sen titta på filmen, i den ordningen.  

Har en otroligt mysigt kväll framför mig.


Fick precis en flashback från när jag, Sinem, Karro och Micham lekte en lek. Den var inte så himlans rolig. Kan bero på att jag var den som fattade lekens regler sist, vilket gjorde att jag var ensam mot dem tre och utmobbad. Ja, för några minuter där fick jag kännas hur det var att vara Karin.

Hur som helst så kom jag precis på vad jag skulle ta med mig till en öde ö, troligen det allra viktigaste. Jensen Ackles. Karro tog Kroatien, Sinem Sverige, Micham ... kom jag inte ihåg. Själv tog jag Jugoslavien, men byter lätt ut det mot Jensen. Klarar mig alldeles utmärkt med en enda kille. ;)

Kim hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback