God morgon!

2008-07-09 @ 10:51:18

God morgon!

Var inställd på en extrem träningsvärk igår när jag gick och la mig. Trodde att när jag vaknade igen skulle ett helvete bryta ut med värk så fort man rörde sig. Det kändes inte heller bättre när Karin messade och berättade om hennes träningsvärk. Men när jag äntligen kom upp ur sängen så kände jag ingenting. Det enda som kände svar hur utvilade benen och armarna var efter en natts sömn, en känsla som jag inte haft på länge.

Om jag verkligen vill leta efter träningsvärk någonstans så kan jag påstå att jag har en extremt lätt känning i låren. Men inte mer än det. Känns skönt, samtidigt lite tråkigt. Det finns inget härligare än att känna träningsvärk efter ett träningspass, men å andra sidan kan det göra ont så in i helvete.


Idag har jag ingen aning om vad som ska göras. Tänkte fråga Danne om han ville skaffa såna där små brädor till huset för isf skulle jag kunna ställa upp och grundmåla dem alla. Annars fick jag iden att baka bullar igår. Får se hur det slutar.

Up and down you're all around,
say goodnight and goodbye.

Kim hälsar!
 

BULLAR!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback