FL, peach passion

2008-07-16 @ 19:21:20
Peach passion is the shit.

Har under de senaste dagarna skaffat mig en ny älskling.
Har på tre dagar i stort hävt i mig nästan 10 liter av denna underbart goda dryck. Så jävla god. Jag brukar inte gilla saft, eller ett eller två glas då och då kan vara gott, men inte mer än det. Men sen vi köpte hem den här saften så har blivit minst en liter vid varje "saftintag". Är också den enda i familjen som gillar den, vilket är helt underbart. Mer till mig! : )
Bara för att få er att förstå hur god den är så kan jag meddela att under de senaste dagarna har jag valt saft före Cola. Nej, jag skojjar inte.

Kim hälsar, och beordrar er alla att provsmaka saften!

Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

gissa kändisen här: http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.3438733#kommentera, och jag länkar din blogg i 4 dagar?

2008-07-16 @ 19:36:46
URL: http://metrobloggen.se/queenie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback