En vanlig hemma kväll.

2008-07-17 @ 16:24:51

image189

Tror att jag hr kvällen planerad nu.

Mamma och pappa ska åka bort och titta på någon teater långt bort åt helvetet. Skulle egentligen velat bjuda över några vänner och ha en vanligt mysig kväll, men eftersom alla underbara människor har åkt bort för tillfället så går det inte. Chatte är som sagt i Kroatien och kommer inte hem förens i början av nästa vecka (om jag kommer ihåg rätt), Karin är i Danmark (Mogo), och kommer hem i helgen. Samma sak är det med Finnen som är i skärgården. Jonna har jag ingen aning om vart hon är eller när hon kommer tillbaka, men har inte fått något livstecken från henne än så gissar på att de är ute någonstans i världen och reser (typiskt familjen Blåbär beteende). Rohie och Lisa är visserligen hemma, men har för mig att Rohie var upptagen och Lisa är troligen med Marcus.


Hur som helst så ser kvällen ut ungefär såhär:
Först en massa serie tittande (fick hem ny serie idag).

Efter det blir det popcorn och film (Tror jag sak se Constantine, om den inte är för läskig för mig. Försöker ta reda på det nu.)
Sedan blir det en massa tid att dö på ... BLÄ.

Efter dödtiden blir det Prison break! (Ska försöka hålla mig vaken till det ikväll. Lyckades vakna mitt under det igår, men somnade på direkten. Kände sedan suget efter den serien imorse när jag vaknade igen).


Haha, får väl se hur det går med planerna. Brukar alltid lyckas pajja allt eller ångra mig när sådant görs.
Kim hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback