En vanlig dag.

2008-07-06 @ 16:45:34

Kom precis hem ifrån en liten tur till Farsta med bästa vännen. Sitter just nu och lyssnar på Still In Love With You, och såklart sjunger man med lite lätt. Om en timme eller så är det mat och sedan ska jag försöka få tag på Malin för att träffa henne en liten stund. Måste verkligen lägga mig i hyfsad tid idag, ska upp tidigt imorron och åka till IKEA med Karin och hennes moder. Ska bli hämtad tjugo i tio.


du&jag

Men nu tillbaka till Farsta. Var där i lite mer än en timme, besöken där blir allt kortare och kortare. Det slutade med fyra halsband för min del. Rohie köpte bara en klocka till sin vän, om jag inte har allt för fel.

Usch, det stället börjar ju bara bli konstigare och kontigare. Fylld med en massa konstiga och äckliga människor. Men å andra sidan, vilket ställe här i världen har inte sådana människor?

Nej, nu blir det nog lite mer Jonas Brothers och sedan kanske sista Big shots avsnittet.

Kim hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback