"Do you wanna touch my ball?"

2008-07-12 @ 11:36:44
Brian McFadden

Har precis sett klart på första avsnittet av Football Superstar. Måste säga att jag är grymt överraskad. Det var skit roligt! Jag har alltid gillat Brian McFadden och tyckt att han varit, för att citera Karin, "störtskön". Men jag hade ingen aning om att han var så rolig som han varit i det här programmet, och vilka fotbollstalanger han har! ;)

Trodde inte att Australien skulle ha så bra spelare som de verkar ha. Har redan skaffat mig en favorit, han heter Oscar någonting och var verkligen grym.


En liten tanke som slog mig efter ungefär halva programmet var att Adam verkar vara ett populärt namn i Australien. Nästan var tredje person verkar heta det där, eller iaf av dem som är med i programmet.

Aja, ska baka bullar nu och sedan blir det nog ett till avsnitt.

Måste verkligen hitta hela säsongen nu!

Kim hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback