Chatte, jag saknar dig!

2008-07-16 @ 20:29:53

Saknar dig.
Some say love it is a hunger, an endless aching need.
I say love it is a flower, and you it's only seed.


Chatte, gumman snälla kom hem. Jag saknar dig. Jag saknar att få något som helst livstecken från dig. Jag sknar att kunna plocka upp mobilen skicka ett sms och skriva något om Karin, eller att få ett sms om henne och hur ... hon är. Jag saknar att överhuvudtaget kunna skicka sms till dig, och sedan få ett typiskt Chatte svar. Saknar att kunna ringa dig bara för att prata, om allt eller ingenting.

Jag saknar dina kommentarer som i stort sätt innehåller allt förutom någon som helst poäng. De kommentarer som du bara slänger ur dig utan att ha en aning om varför eller vad du egentligen menar med dem. Men framför allt så saknar att skratta på det sättet som bara du kan få mig att skratta på.

Snälla, kom hem snart.
Ali <3 Bali

Kommentarer
Postat av: charlotte

Jätte fin stor Gucciväska med siden scarf urgullig och rymlig! så gott som ny endast använd vid 2 tillfällen. Intresserad? Skriv till mig :) Skynda!! Jag har bara EN. Pris: ca 250 kr

2008-07-16 @ 20:32:13
URL: http://snigelbebis.blogg.se/
Postat av: emma

Hoppas du haft en bra dag=)

2008-07-16 @ 20:36:21
URL: http://emmatrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback