Chain of fools

2008-07-14 @ 12:39:32
CoF

Vilken hemsk natt det var! Gick och la mig runt tolv, hade då börjar halv kolla på en film som gick på sexan, den verkade hur sjuk som helst så jag trodde jag skulle somna snabbt till den. Men när jag äntligen la mig så fastnade jag för filmen, den var hur kul som helst. Kunde inte slita mig från den. Drabbades också av en "jag måste attack", vilket betyder att jag måste se om den.

När filmen hade tagit slut så hade jag kommit över den dära tröskeln. En serie som jag kanske sett tre avsnitt av började rulla igång. Det blev allt varmare i rummet och till slut var det nästan som en bastu. För att göra resten av berättelsen kort så ska jag avrunda med att säga att jag låg i över tre timmar och försökte somna. Vilket inte alls var roligt på något speciellt, inte gjorde vetskapen att jag skulle upp tidigt idag situationen bättre.

Usch asså, usch och blä.

Kim hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback