BLIDÖ IMORRON!

2008-07-26 @ 21:23:13

Jävlar vilken varm dag det har varit. Trodde att jag skulle svimma av pga. värmen.

Dagen har gått åt till att fixa alla möjliga små saker inför morgondagen. Det är ju Blidö som gäller imorron! Höjdpunkten på sommarlovet.


<3
Den underbaraste platsen på jorden.

Det är bland det första som dyker upp i huvudet när jag tänker på sommar och sommarlov. Det allra första är dagarna på kärringbadet förr förra året och sedan är det Blidö. Älskar verkligen den platsen. Alltid så sjukt kul. Mammas sida av släkten är verkligen underbar, och man hittar alltid på en massa roligheter med dem.

Synd att vi inte skaffat en ny kamera som jag hoppades. Får väl bli några kort med mobilen.
Blidö imorron! UNDERBART!
Blir en riktigt tidig kväll och morgon ... iaf morgon. Hahaha.

Kim hälsar!

Kommentarer
Postat av: the world of ellen

hejhopp!

spana gärnain min blogg och lämna en liten kommentar så blir jag jätte glad :)

puss

2008-07-26 @ 21:36:19
URL: http://ellenslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback