BIG MISTAKE!

2008-07-11 @ 21:19:04

Okej, nu har man gjort ett STORT misstag. Har i flera dagar sagt att jag varit suger på att test på golf, någon som resten av familjen tyckt varit en ide som är mer än bra. Danne hakade såklart på och sa att vi kunde åka till någon i tyresö tror jag det var.

Tidigare idag nämnde Danne att Freddie fält någon kommentar om att han var sugen på att spela golf och ville göra det med Danne. Dum som Danne är berättar han att jag ville prova på det, och Freddie vill jätte gärna följa med.


För er som inte vet vem Freddie är så är han min broders vän. Låt mig säga så här, han är skit snygg. Han är som en blandning av Shane Filan i Westlife och Erik Segerstedt, och ingen kan väl ha missat vad jag och typ flera miljoner andra tycker om dem? Om ni har det kan ni fråga Angela ... eller någon annan av mina vänner, förutom Rohie.


Hur som helst är Freddie hos oss nu, och när jag var nere i Dannes rum för att hämta en film så prata vi lite grann. Han sa då att han hörde att vi skulle spela och när jag sa att jag OCH Danne skulle spela han att han också skulle spela. Nekade till det till och sa att jag skulle skämma ut mig alldeles för mycket. Han började då med en övertalning som inte alls tog lång tid. Det enda han egentligen behövde säga var att jag måste bjuda lite på sig och att vi då skulle kunna gå och skratta tillsammans. Kan berätta för er att när han sa det sista dök det upp en snabb bild i huvudet och sedan var övertalningen klar....

Fan vad jag ångrar mig nu, kommer göra bort mig så in i helvetet.

Kim hälsar!


P.s jag känner Superman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback