Ännu en rolig kväll.

2008-07-30 @ 14:24:53

Är verkligen hur trött som helst utan att egentligen känna av det. Förstod det när jag för ett tag sedan kom och lyckades under de första 20 minuterna irritera varenda familjemedlem flera gånger om. Sov som sagt hos Karin inatt och det blev inte mycket sömn. Men ska väl ta dagen från början ... eller från där jag sist skrev.


Åkte som sagt till grönan med kusinerna. Det blev inte mycket att åka men, det var ändå roligt att vara där. På vägen hem somnade nästan William i mitt knä. Vilken söt unge.

När man kom hem var jag helt slut och det tog nästan emot lite grann att åka vidare till Karin. Men, det hade varit den händelsen man såg framemot hela dagen så man kunde inte ändra sig då.


Det som tog emot försvann direkt när man redan vid ytterdörren attackerades av Oskar, Chatte och Karins påhitt. Ska inte berätta avd de gjorde för att inte skämma ut dem, men det var verkligen en bra start på en oerhört rolig kväll. Filmkvällen förvandlades i stället till en "ska vi lägga oss kväll" eftersom det bara blev ungefär en halvtimmes film tittande. Istället spelades det ett spel som var enligt min mening för en riktigt Stockholms nörd.
När det sedan var dags för att lägga oss tog det oss nog närmare två timmar innan vi kom i sängs. Jag drabbades direkt av slags övertrötts symtom och kunde verkligen inte koppla av för en endaste sekund, något Karin fick lida för. Höll henna vaken i minst två timmar extra. Vi ringde runt lite grann, men ingen jävel var vaken! Förutom Mingis som ringde och störde oss precis när jag äntligen lugnat ner mig och Karin nästan somnat. Så då fick man prata med Mingis, Anna, Mickis, Erik och sedan Mingis igen. Efter det gick det bara inte att somna. Så efter att nästan tvingat Karin att stanna kvar i sängen och sova, eftersom det var vad hon egentligen ville, så gick jag ner till tv:n och tittade på barnprogram. Efter tio minuter återvände jag upp till sängen eftersom jag började frysa om fötterna. Karin sov då som en stock så tog ner täcket och kudden till soffan och tittade på Spin city. Lyckades då helt otroligt nog somna i pausen och vaknade sedan runt nio helt chockad över att jag sovit. Resten av dagen har bara bestått av en massa segande.


Till slut vill jag bara få det sagt till er alla därute (Mingis) att om man tycker någon är mobbad för att den skickar sms kl två på natten och pratar om tummar så kan det knappats anses vara bättre att ringa någon vid halv fem på morgon utan att ha någon som helst anleding.

Vill be om ursäkt till alla som vi, mest jag, störde. Vet att ingen av dem läser min blogg eftersom de knappt vet jag är, men ändå. Jonna & Erik, förlåt så mycket, det var inte meningen.

Men framför allt vill jag be om ursäkt till Karin ... för allt. Förlåt gumman.

Nattens sovplats.
Kommentarer
Postat av: Naomi

Jag gör bloggdesigner för en billig peng. Kolla in http://blogg.ungamammor.com/2008/july/kategori-bloggdesign.html och beställ om du vill ha :)

2008-07-30 @ 14:30:05
URL: http://blogg.ungamammor.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback