09:19

2008-07-25 @ 09:19:37
We had fun under the sun, and when winter came she'd be my angel.
We were so in love, yeah she went away.
Left my heart in two, left me standing here,
singing all these blues.

Just nu är det de orden som flyger ur munnen. Man låter förkyld, rösten spricker vid de högre tonerna, det låter bara allmänt hemskt. Precis som det gör på mornarna (Är nog lite förkyld också).

Det är ingen på msn, eller ingen nämnd värd iaf, bara en massa konstiga människor som antingen inte lagt sig än, eller sånna som är sjuka och går upp tidigt på sommarlovet.

Ska träffa Karin i Farsta om 45 minuter. Jag lovar är hon försenad idag så tänker jag aldrig komma i tid till våra "möten". Ska alltid kommer 30 - 60 minuter för sent, och detta är inget tomt hot!
Aja, ska väl försöka roa mig på något annat sätt än den här bloggen nu. Oj, vad länge sedan det var jag hörde Seasons in the sun. Måste nog lyssna lite på den. ;)


Jävlar, nu fick jag en chock. Maria av alla människor loggade nyss in!

Kim hälsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback