Work of art.

2008-01-11 @ 17:01:05
Har precis kollat på en fotbollsmatch, den sämsta jag någonsin sett. Höll på att somna. :/ Är snart klar med min källkritiska analys. Ska bara skriva lite om en till hemsida och sedan är det bara att skicka in på fronter. Får inte heller glömma att skicka in pedleden då. Sen ska man väl tänka ut lite frågor. Usch, här sitter jag och pluggar på en fredags eftermiddag. Men man ska väl köra på så länge tills det verkligen säger emot, då slipper iaf att ha så mycket de andra dagarna.

Håller på och funderar över vad man ska hitta på ikväll. Just nu lutar det åt en mysig hemmakväll, fast det har varit snacka om annat. Tror inte jag orkar göra något ikväll, men eftersom jag känner mig så vet jag att det kan ändras snabbt.

image58
Kände mig tvungen att lägga in den omtalade bilden på Anna som Aho ritade idag. Glöm inte bort att det är jag som ritat näsan. :) Hahaha, måste säga att den var finare på datorn än i verkligenheten.
Kommentarer
Postat av: Aho

AHHAHAAH, så likt!

2008-01-11 @ 20:05:16
URL: http://alchera.blogg.se
Postat av: Anna

det är ju trevligt att alla vet hur jag ser ut nu, speciellt näsan :)

2008-01-13 @ 13:42:24
Postat av: Jenny

Haha, eller hur? Nu vet alla hur söt Anna är. :)

2008-01-13 @ 16:18:04
URL: http://jennhe.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback