tidig södagsmorgon.

2008-01-13 @ 09:10:52

Sitter just nu och lyssna på Never knew I was losing you, nya droglåten.
Tanken var ungefär som igår, jag skulle upp tidigt för att gå ut och springa och göra klart en massa skolsaker. Men jag orkar inte gå ut och springa, och just nu är jag alldeles för trött för att plugga. Istället sitter jag här och väntar på att klockan ska slå halv, då ska Erik sjunga på tv. :) Eller egentligen är det E.M.D ... men han är ju med där.

Vad ska man göra senare då? Ska försöka läsa ut boken och kolla igenom engelskan igen. Sen ska man kanske ta en liten tur över till traktorfarbrorn och se om William är där. Annars är det väl bara en slapp dag med "lite" pluggande. Upttäckte nyss att jag har två stora arbeten som ska vara klara till slutet utav Januari.

IBM, man.

Kommentarer
Postat av: johanna

hej på dig.

vill du med samla en massa poäng och sedan få de
i present kort ? gör som jag då och bli medlem på
gratisbio.se. själv har jag nu fått hem present kort på kicks för 1200 kronor och skopunkten på 500 kronor. detta är jätte enkelt. du blir medlem och börjar samla poäng. allting är gratis så du vet. har du frågor är det bara och kontakta mig.

du kan även få gratis biocheckar som är ännu enklare du behöver bara några små poäng för det.
så bli medlem du med, alla stora bloggeskor har
redan bloggat om detta super bra tips.

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

2008-01-13 @ 09:38:45
URL: http://www.someones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback