svar på tal ... typ.

2008-01-30 @ 19:55:58

Känns nästan som ett telefonsamtal nu eftersom jag i detta inlägg tänkte besvara Karins efterlängtade inlägg. Ja, äntligen så har den lilla flickan skrivit i sin blogg igen.

Hon skrev om att jag tydligen spenderar en hel del tid på att ligga/sitta på golv, och helt ärligt, jag har tänkt på det med. Saken är den att jag tycker att golv är väldigt mysiga och bekväma.

Vill bara pointera att din tanke om att jag skulle gilla ett golv som ser ut som en igelkott inte håller. När någon säger igelkott är bland det första man tänker på deras taggar. Jag kan inte påstå att något som få en att tänka på taggar kan vara speciellt välkommande, iaf inte om man heter Jenny Filgren.  

Sedan vill jag bara påpeka att jag mycket väl kommer ihåg dessa händelser, och jag kommer ihåg att tiden emellan dessa två händelser var lång. Vilket egentligen borde få dig att skämmas, eftersom kortet var kvar på exakt samma ställe som jag lämnade det på. Jag lovar, om jag kom hem till dig idag så skulle jag hitta det där.


Ja, Karin jag är sur ... på riktigt.

Kommentarer
Postat av: karin

haha men jag kanske tycker det är fint där..?

2008-01-31 @ 10:18:23
Postat av: Jenny

Eller så är du bara riktigt dålig på att städa ... vilket du är.

2008-01-31 @ 18:22:04
URL: http://jennhe.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback