Smartskalle.

2008-01-27 @ 10:26:55
Idag vaknade jag riktigt tidigt, satte, "haha", oj vad kul Schalle,  på tvn och kollade på barnsprogam. Det var något som hette typ smartskalle, hur som helst var det med Tobbe. : ) Han sa en del smarta saker, men nu har jag glömt bort vad det var han sa. :/ När det var slut somnade jag om och sov i två timmar till, sedan fortsatte jag kolla på tv.

Nu har man en lång och tråkig söndag framför sig. Gjorde nästan inget plugg alls igår, vilket ebtyder att allt är kvar för idag. En massa matte, svenska, latin och sedan ännu mer matte väntar nu på mig.
Jag som så gärna vilja träffa Anton och William idag, har inte träffat någon av  dem sedan julafton!
Har också kommit på att jag måste till farsta imorron och handla lite saker. Hoppas jag hittar någon atta åka med, annars blir det inte kul. :/

Ska äta frukost nu. IBM, man.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback