Psych

2008-01-11 @ 23:29:44
Det blev ingen Supernatural. :'( Texten funkade inte och då orkade jag inte titta, så det blev Psych istället. :) Kankse ändå var bättre, eftersom den serien vågar jag iaf kolla på och så kommer jag kunna sova inatt utan att drömma mardrömmar.


image60

Herregud vad den serien är klockren. Ligger nästan på golvet och skrattar varje gång jag tiitar på den. Älskar Shawn och Gus när de hela tiden tjafsar. Dom är så söta tillsammans, de är som ett gift gammalt par. 
Jag lovar, jag kommer nu inom den närmaste tiden drabbas utav en psychpsykos. Vilket kommer innebära att jag varken kommer kunna titta på eller prata om något annat än just den serien. Om nu inte jag börjar titta på Supernatural. Den som lever får se. ;)

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback