Nsöd
2008-01-22 @ 08:40:56
Jag hatar verkligen att försöka klura ut någon bra rubrik till inläggen och ibland så orkar jag bara inte.

Nu sitter man i skolan, börjar om en kvart. Har mänk, usch. :/ Sitter här med Natta, Diana, Mickis och Emelie. Vi allihopa är knäpptysta och det ändåa man hör är tryckande på tagenter på datrerna. Med andra ord,vi laddar inför mänken.
Har egentligen bara en enda sak att berätta som skett mellan mina två inlägg. Det var inte alls många som åkte bussen idag, vilket var oerhört skönt. Men jag fick ändå stå. Men det gjorde inget, pratade med Natta. : )
Jo, förresten det gick på en snygg kille på en utav busshållplatserna. För er som vill veta så var det på samma ställe som den andra snygga killen brukar gå på.

Måste gå nu, vill inte missa en endaste sekund utav L.O's lektion. IBM, man.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback