"nää, men såna här ............:D"

2008-01-02 @ 23:07:24
Ostbågar och Aladdin chokladhjärtan, det finns inte mycket i denna värld som är godare än det. Det är i stort sätt det enda jag ätit under de senaste veckorna. :)

Kollar just nu på 40 days and 40 nights, elelr halvkollar. Det är väl vad man egentligen har gjort hela dagen, gjort lite saker så där halvhjärtat. Skulle egentligen ha läst en massa sidor, men orkade inte. Så det ska läsas imorron. Ska gå upp tidigt imorron och läsa innan man ska träffa Challe i farsta kl. 12:00. Så morgon måste jag verkligen gå upp när mobilen ringer. Det är en sak som jag verkat ha missuppfattat de senaste dagarna. När mobilen ringer låter jag den bara ringa i en halvtimma för att sedan somna om. Nej, usch imorron måste man gå upp. Vilket betyder att jag måste somna tidigare ikväll.

Fick nyss världen finaste kommentar utav Challe, eller framtidaplans erbjudande. Ska väl inte gå in på det så mycket, eftersom det sades lite saker och för att de kasnke inte blir satta i verket. Men Challe, jag tackar mer än gärna ja.

image48
Dagens citat:
"JA!!!!!!!!!!!!!!!!!! CP LYCKA"
sades utav Charlotte Johanson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback