mer prat om ingenting ...

2008-01-21 @ 16:51:08

Vet att jag redan för länge sedan skrivit mina fem inlägg för dagen. Men den hära dagen var så annorlunda så det måste skrivas en hel om den.

Idag fick jag världens chock, det var när jag väntade på saga Anna för att sedan bege oss till bussen. Karro stod då kanske fem meter ifrån mig, hon tittade mot mig och sedan sa hon "Shit vad smal du är Jenny." Sedan hoppade hon förbi mig till Sinem, hamnade i chocktillstånd.

Senare på engelskan, tror jag det var, fick jag reda på att vi ska ha beeptestet på fredag. JIPPIE! Första idrottslektionen jag ska vara med på och vi har beeptest.  Kan säga att jag inte var den enda som klagade. Men när Anna klagade över att hon inte sprungit sedan oktober, kunde jag inte låta bli att nämna min meritlista över detta halvår. Jag har inte tränat sedan början av sommarlovet, förra året. Shit, kom precis på att jag måste ringa Micke senare. Vet inte om jag vill det, tror jag kommer åka på en utskällning för att jag inte varit på någon träning och för att jag inte hört av mig.


Klockan är fem! Om en timma är det fotboll, EBOUE! Seriöst, GUDEN!

Fan, kom på en annan sak nu ... hittade inte Hanna idag. :/ Aja, det får bli imorron då. Hoppas jag kommer ihåg alla andra saker som ska göra då också, som att ta hem spanska och latin böckerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback