Kommer inte på någon rubrik.

2008-01-15 @ 12:45:15
Har egentligen lunch nu, men eftersom vi var hungriga redan innan matten så åt vi på den rasten.
Sitter just nu utanför datasalen och hjälpaer Namtal med en insändare. Har egentligen inget att skriva om men jag brukar kunna flumma på rätt så bra vid sådana tillfällen.

På matten satt jag och Anna för oss själva längst bak i klassrummet. Vi satt och lyssnade på Anna's ipod medans vi jobbade på riktigt bra, om ni frågar mig. Vi lyssnade på väldigt bra musik, enligt Anna iaf. Enligt mig så finns det ju bättre, förutom den första låten. (a)

Fick precis reda på att Karin nu har lagt in stöten, precis som jag förutsåg igår. Hon gjorde bort sig totalt, precis som jag förutsåg. Hon är lite nere just nu, och låter sin ilska gå ut över andra. Men men, vem kan klandra henne? hennes hjärta krossade nyss och hon gjorde bort sig totalt.
Ska skriva lite pedled frågor nu. IBM, man.
Usch, slutar om tre timmar. :/
Kommentarer
Postat av: karin

B U L L S H I T !!!!!!! Jenny en gång för alla! Det är ingen mellan mej och den så kallade Stig :'D
JAG LOVAR!

2008-01-15 @ 21:01:48
Postat av: Jenny

Det finns ingen anledning till att göra det, du vet att jag ser rakt igenom dig.
Jag känner dig för väl, det vet du om.
Karin ?

Det är bara att säga det rakt ut, jag lovar dig, jag kommer att förstå.
Jag lovar dig det, jag är ju din vän.
Eller hur?

Vad du än säger, vad du än gör,
Du kan inte ljuga för mig, jag känner dig för väl.
Din lilla skit, sluta nu, sluta ljug.

:)

2008-01-16 @ 07:11:06
URL: http://jennhe.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback