John Malkovich

2008-01-01 @ 12:12:55
Igår drabbades jag utav världens glädjekick. Det var direkt efter hockeymatchen. Var redan på ett ganska bra humör, eftersom Svergie vunnit matchen och eftersom Wiekgård som vanligt hade slängt ur sig så härliga kommentarer. Hur som helst så skulle ta en snabb liten koll på vad det var på de övriga kanalerna, så jag började "zappa" uppåt från ettan. När jag väl kom till fyran stannade jag upp, tänkte någon sekund för att sedan gå tillbaka till trean. Tyckte då att jag hade sett en scen som jag väldigt väl kände igen, och visst hade jag det. Det var ju Mannen med järnmasken. Ganska pinsamt, men en av mina favorit filmer.

image45 

John Malkovich, vad ska man säga om den skådespelaren? Han ser jävligt speciell och äcklig ut i verkligheten, för att vara ärlig. Men han lyckas alltid få sånna extremt klockrena roller. Det spelar ingen roll om det är världens sämsta film, jag kan klara av titta igenom den bara för att få se honom. Han är en helt otrolig skådespelare, och han ... han är helt enkelt bäst. Jag har aldigr sett en film med honom i som inte är bra, och jag har aldrig sett honom göra en dålig roll.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback