hemma. (:

2008-01-05 @ 17:52:44
Kom precis hem ifrån Glanshammar. Det var inte så hemskt som jag hade väntat mig. Visserligen är det inte alls kul att vara där, men idag "hände" det lite saker iaf som inte gjorde att det kändes helt dött. Dessutom fick vi en spegel som jag alde beslag på med detsamma.
Eftersom vi skulle åka så tidigt och jag väcktes halv åtta så sov jag i bilen dit. På vägen hem fanns det inte heller så mycket annat att göra så jag messade lite med Lisa och lyssnade på NFL för att sedan somna efter ett tag. Faktiskt riktigt mysigt att sova i bilen, synd bara att man lyckas med det så sällan.

Nu väntar jag på att maten ska bli klar och sedan är det J-VM final! :D Hoppas att de kan slå Kanada idag igen, men tror knappast det. Hoppas också att Wikegård är minst lika uppjagad som sist de möttes, han är så klockren!
Kommentarer
Postat av: ?????

vilka vann? :)

2008-01-06 @ 23:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback