hej då facebook.

2008-01-11 @ 21:28:17
Har precis gjort i ordning rummet, det blev skit fult och skit tomt. Nu väntar jag bara på att Supernatural ska komma hem så att jag kan kolla på det. Känns egentligen som det är helt fel serie för mig, eftersom jag är sä jäkla lättskrämd när det gäller filmer och sånt. Men men, det var något med den som fick mig att fastna.

Shit, kom precis på att jag måste ladda hem undertexter också... och jag har typ glöm bort hur man gör det :/ Aja, hur kan det vara? Det är väl bara att klicka lite, vad är det värsta som kan hända? Känns som detta kommer bli lyckat.

Tog nyss bort min facebook, för de som är intresserade. Orkade inte ha kvar det. Det är bara jobbigt, tråkigt, krånligt och ... deprimerande. Dessutom vill jag vara före alla andra och tröttna på facebook. Så när folk tröttnar på det kan man berätta för dem hur sega de är som inte upptäckte det innan. (a)
Haha, ska försöka roa mig själv nu ett tag. IBM, man!

image59

WOHO, bara 7,3% kvar av Supernatural! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback